Instalacja Marcin Chojnowski

x4rth at box43.pl x4rth at box43.pl
Thu Mar 22 09:08:31 CET 2001

Hi
W poniedzialek zaqpilem w kiosq pozycje LinuxPlus. Pelny nadziei
wydrukowalem opis procesu instalacji sformatowalem partycje. Wrzucam wasza
plytke i Boot from CD-ROM: .... Failed. Trudno, robie dyskietke
instalacjyna. Efekt: laduje sie do pewnego momenu, lecz niestety, nie wiem
co dalej Probowalem przegrac plik z IMAGES\Autoboot.img - nie miesci sie na
dyskietke. Bardzo bym prosil o podanie dokladnego procesu instalacji.
Wiem, ze to klopot i mozecie powiedziec: "poczekaj na wersje finalna " albo
"na opakowaniu plyty jest napisane '...Instalacji systemu nie polecamy
poczatkujacym...'", jednak uwazam ze kwota 24 zlotych nie jest mala -
szczegonie wtedy gdy dostaje sie plyte z ktora nie wiadomo co zrobic :-).
Mam nadzieje, ze otrzymam odpowiedz... mam nadzieje.

BARTEK
www.bartas.cad.pl
bartas at cad.pl  lub  x4rth at box43.pl

--
WPROWADZ SWOJA FIRME DO INTERNETU
zaloz bezplatna e-wizytowke i wygraj nagrode