Jestem początkujący

Tomasz Orzechowski tomek at lj.pl
Sun May 20 19:10:46 CEST 2001

On Sun, May 20, 2001 at 07:07:49PM +0200 Przemysław Snowacki wrote:
>Czy jest możliwość zakupu PLD na jakiejś płycie, proszę o odpowiedź, zaczynam dopiero z LINUXEM, poszukuję jakiejś fachowej pomocy, zalecane tytruły książek, chcę poznać LINUXA

Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z Linuksem, to radziłbym Ci
rozejrzeć się zaa jakąś inną niż PLD dystrybujcą systemu. Skąd takowe
wziąć. Czasopisma: Linux+, ChipSpecial, ostatnio coś PCWK...

Jak już o linuksie trochę będziesz wiedział, wróć do tego pomysłu z
instalowaniem PLD.

Pozdrawiam
--
Tomasz Orzechowski