Jade na wakacje !!!

Ania mail at wakacje.pl
Mon May 21 12:46:39 CEST 2001

Czesc, tu Ania,

Szukalam w internecie oferty na wakacje i trafilam
na suuuuper strone. Na pewno tez ja znasz !?

        www.wakacje.pl

No i ... juz pod koniec maja jade na tydzien na Rodos
za jedyne 900 zl ! Udalo mi sie - bo to bylo Last-Minute
- a mi zalezalo na cenie :-) no i urlop dostalam w ostatniej
chwili.

Ale generalnie - jest z czego wybierac - maja tam ponad
60 tys. ofert wyjazdowych najlepszych biur podrozy
(od splywow kajakowych i zagli po greckie wyspy i egzotyczne kraje).

Moj brat Tomek miesiac temu szukal domku nad jeziorem -
przeszukal ich baze noclegow i znalazl fajna Chate na
Mazurach. Byli tam z kumplami przez dlugi weekend.
Ale mieli super pogode! Plywali na jachcie i na kajakach.
Wypozyczalnie znalezli na tej samej stronie!

Nie wiem czy myslisz juz o urlopie i o wakacjach ?

Polecam wycieczki objazdowe po Francji i Wloszech
lub nieco egzotyki w Tunezji a dla aktywnych polecam
splywy kajakowe.

Polecam po prostu

www.wakacje.pl

Anka

Na Twoj adres natrafilam na jednej ze stron WWW i wydaje
mi sie, ze informacja ta mogla Cie zainteresowac.
Jezeli NIE interesuja Cie tematy lata i wakacji kliknij
http://wakacje.pl/kas.phtml?s=58041du