(bez tematu)

grzegram grzegram at priv5.onet.pl
Tue Oct 2 20:32:28 CEST 2001

Jestem nauczycielem informatyki i opiekunem w szkolnej pracowni
informatycznej przy
Zasadniczej Szkole Zawodowej Specjalnej nr4 w Nowym S?czu. Prywatnie, od
wielu lat u?ywam Linuxa(Rh 5.0), w zwi?zku z czym w mojej szkojnej
pracowni panuje tylko ten system.
Poszukuj? wszelkich materia?ów reklamowych i informacyjnych (na ściane)
plakatów, kalendarzy itp.dotycz?ych sytemu i aplikaji.
Chc? maksymalnie zach?ci? uczniów i zainteresowa? ich systemem
Po??dane s? wszelkie informacje o mo?liwości otrzymania lub zakupienia
takowych.

Grzegorz Rams             ZSZ Sp nr4  w Nowym S?czu
33-300 Nowy S?cz          33-300  Nowy S?cz
ul.Kunegundy 68           ul.Magazynowa 6  tel.018-4427401

--

Zagraj z finalistkami
Miss Polonia [ http://miss.onet.pl/start.html ]