PLD - gratulacjie

Mikolaj Habdank-Wojewodzki mecat at wp.pl
Tue Oct 2 22:07:03 CEST 2001

Witajcie!

Chciałem pogratulować całemu zespołowi twórców PLD
stworzenia, moim skromnym zdaniem, naprawdę dobrej
dytrybucji Linux-a. Ponieważ jestem początkującym
użytkownikiem tego systemu, to instalacjia zajęła
mi trzy dni,ale jestem bardzo zadowolnony z
końcowego wyniku. Mimo to uważam instalator za
najlepszy z możliwych - nie instaluje "śmieci",
jest bardzo elastyczny i pozwala na ewentualne
ratownie systemu. Jeśli chcecie go zmienić w
przyszłości (np. w kierunku instalatora z menu,
typu Mandrake - wuch??), to aktualną wersję
pozostawcie jako alternatywę.

jeszcze raz gratulacjie
i pozdrowienia

Mikołaj Habdank-Wojewódzki