PLD

Onet marxlmb at poczta.onet.pl
Wed Oct 10 15:25:57 CEST 2001

Dzieńdobry,
        Jestem nowym użytkownikiem dystrybucji PLD. A dokładnie to zamierzam być jeżeli uda mi się ją zainstalować. Posiadam Durona 800 MHz i zgrałem sobie z serwera na dysk twardy katalogi i586 oraz SRPMS. Postępując zgodnie z instrukcjami ze strony www.pld.org.pl stworzyłem dysk startowy (korzystając z bootdisk_ide.img) i odpaliłem instalatora.
Wcześniej stworzyłem sobie pod Windą 3 partycje (na katalog /boot, główny /, oraz swap). Przerażony informacją, że instalator usunie mi pozostałe systemy postanowiłem wybrać opcję ręczne przygotowywanie partycji. Po wybraniu tejże opcji następuje ładowanie "modułów" no i na jednym z nich instalator zamiera. Nic się nie dzieje.
    Moje pytanie jest takie czy jest jakaś inna metoda zainstalowania PLD, może inna wersja instalatora, tak żeby zachować istniejący system. Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź.

Z poważaniem Łukasz

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]