PLD

Michal Moskal malekith at pld.org.pl
Wed Oct 10 15:33:19 CEST 2001

On Wed, Oct 10, 2001 at 03:25:57PM +0200, Onet wrote:
> [...]
> Wcześniej stworzyłem sobie pod Windą 3 partycje (na katalog /boot, główny /, oraz swap). Przerażony informacją, że instalator usunie mi pozostałe systemy postanowiłem wybrać opcję ręczne przygotowywanie partycji. Po wybraniu tejże opcji następuje ładowanie "modułów" no i na jednym z nich instalator zamiera. Nic się nie dzieje.

sciagnij najnowesze wersje obrazkow (*.img) i *-pkg|mod.tar.gz. Jesli
problem bedzie sie powtarzal, daj znac.

>     Moje pytanie jest takie czy jest jakaś inna metoda zainstalowania PLD, może inna wersja instalatora, tak żeby zachować istniejący system. Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedź.

Jesli dasz use_existing, to nie skasuje partycji. Potem tylko
musisz ustawic lilo, zeby Ci bootowalo winde.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-