prosba o komentarz

Jan Szczycinski j.szczycinski at pg.com.pl
Wed Oct 24 15:49:07 CEST 2001

Jestem dziennikarzem Prawa i Gospodarki. Pisze artykul nt. premiery nowego systemu Windows XP. Mam wobec tego pytanie czy ktos z PLD nie zechcialby napisac krotkiego komentarza do gazety nt. windowsow, Microsoftu, ewentualnego wplywu premiery XP na poprawe sprzedazy komputerow w Polsce. Tak od strony konkurencji. Tekst (1-1,5 tys. znakow) musialbym dostac do godz. 15 jutro. Swoja droga, to mam pytanie jaki odsetek (szacunkowo) komputerow osobistych w Polsce pracuje na Linuksie?

z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

Jan Szczycinski - Prawo i Gospodarka