pytanko!!

Szarak Szarak_1 at interia.pl
Mon Aug 5 16:40:18 CEST 2002

Co mam zrobić żeby zainstalować linux'a ?? Ściągnołem *.iso i nagrałem podstawowy cd na cd-rw i nie chciał czytać w trybie dosowym !! co trzeba zrobić aby zaistalować i jaki program użyć do nagrania płytek ?? Oraz czy trzeba albo czy można użyć partycji fat32 ?? Jeżeli możecie to napiszcie !! Zgóry dzięki !! A jeszcze jestem nowicjuszem pod względem linux'a !! Więc proszę o konkrety !! a jeszcze jak zainstalować x-window ?? niezbyt lubie pisać poleceń więc proszę jeszczeraz odpiszcie jakbyście mogli to do godz. 20:00 5.sierp. 2002 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!