pytanko!!

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Mon Aug 5 17:32:58 CEST 2002

On Mon, 5 Aug 2002, Szarak wrote:

> Co mam zrobić żeby zainstalować linux'a ?? Ściągnołem *.iso i nagrałem
> podstawowy cd na cd-rw i nie chciał czytać w trybie dosowym !!

Przed nagraniem tzreba było sprawdzić czy suma kontrolna pliku z obrazem
iso jest taka sama jak w pliku *.md5 jest w tym samym katalogu na ftp.
Mówiąc inaczje .. czy ściagnałeś poprawnie ten plik.
Od razu odradzam ściagnie takich rzeczy za pomcą explorera (za często
widziałem to że po ściągnięciu tak duze pliki nie nadawały się kompletnei
do użytku).

kloczek