Dokumentacja instalatora ???

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Fri Aug 9 10:59:38 CEST 2002

On Fri, 9 Aug 2002 sunnt at o2.pl wrote:

> Witam !!1
> Od niedawna jestem fanem linuksa, i ucieszulo mnie ze rowniez "wasza-
> nasza" polska wersja jest juz dostepna jako .iso
> Szkoda ze strona promujaca bociana nie zawiera screenshotow uwazam iz
> jest to duzy minus

Tyle tylko że to wygląda mniejwięcej tak jak w innych dystrybucjach albo
też zupełnie inaczje o ile posiedzisz nad konfiguracja desktopu sam. Każdy
i tak z czasam dopracowuje się wyglądu desktopu dość unikalnego.
Zreszta robienie domyślnego desktopu żeby jakoś zupełnie inaczje wyglądał
byłoby tylko raczje zbędna zabawą.

> (o ile sama strona podoba mi sie, co proste =
> praktyczne) i jeszcze jedna uwaga DLACZEGO ??? dokumentacja do
> instalatora jest obcojezyczna :((, ( a ja myslalem ze PLD do czegos
> zobowiazuje)

O ile pamiętam to w tej chwili nie ma dokumentacji do instalatora, a to co
jest opisuje coś co nie jest już używane.

kloczek