Dokumentacja instalatora ???

Arkadiusz Miskiewicz misiek at pld.ORG.PL
Fri Aug 9 11:31:20 CEST 2002

Tomasz Kłoczko <kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> [...]
Dlatego, że nikt nie przetłumaczył. Pozatym wydaje mi się, że
instalator jest w miarę samowyjaśniający się :-)

> O ile pamiętam to w tej chwili nie ma dokumentacji do instalatora, a to co
> jest opisuje coś co nie jest już używane.
<i>Taa</i>

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr