PLD łamie licencję pine'a =].

Piotr Figiel feeg at pingwinek.org
Sun Aug 25 00:40:37 CEST 2002

On Sat, 24 Aug 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Proponuję przeczytać treść licencji w całości, a w szczególnosci w
> całości dwa akapity przed tekstem jaki zacytowałeś.

Zapewniam, że całość licencji przeczytałem, nie pisałbym w przeciwnym
wypadku.

Akapit o lokalnych modyfikacjach (myślę, że do tego Pan nawiązuje)
dotyczy właśnie lokalnych modyfikacji, czyli przeprowadzonych dla
własnych potrzeb/ na lokalnym komputerze. W PLD paczka z pinem ma co
prawda w numerze wersji literkę "L" ale czy w przypadku dystrybucji
Linuxa można mówić o lokalnej modyfikacji? Chyba nie.

Jeśli chodzi o akapit tóż przed moim cytatem dotyczy on oryginalnych
źródeł, jego uzupełnieniem jest akapit kolejny (pierwszy z zacytowanych
przeze mnie).

Sprawa licencji pine'a została przedyskutowana już jakiś czas temu na
listach dyskusjnych Debiana.

Proponuję przeczytać:
http://lists.debian.org/debian-devel/2001/debian-devel-200112/msg00961.html
i odpowiedzi w tym wątku.

Jeśli w moim rozumowaniu jest gdzieś błąd to prosiłbym o wskazanie go
(bardziej wyczerpującą odpowiedź).

--
   - Piotrek "Pheagator" Figiel <feeg pingwinek.org> -
   Where is the monkey? Try at http://feeg.miaumiau.pl