pyt

Piotr Jurkowski - Inwest WIP jurkowski at inwestwip.com
Tue Dec 3 10:08:51 CET 2002

Witam.
Wiele dobrego słyszałem o systemach operacyjnych linux-a i jestem mocno zainteresowany przejściem na powyższy system.
W związku z powyższym mam kilka pytań.

Czy na tym systemie działają programy graficzne napisane dla windowsów - typu coreldraw, pagemaker, photoshop
jeśli tak to czy nie spowalnia ich działania

Oraz czy można zakupić i wjakiej cenie (chodzi mi o pełną wersję instalacyjną wraz z podręcznikiem użytkownika-najlepiej w języku polskim) któryś z systemów i który byłby najlepszy do zastosowań graficznych.

Pozdrawiam: Piotr Jurkowski