dot PLD

Skulski Krzysztof skulak at interia.pl
Thu Dec 26 11:51:33 CET 2002

Serdecznie witam.
Jestem nauczycielem informatyki, mam w szkole iMAC-i (G3) system MAC-OS
i mam zamiar to zmienic', a dok?adniej zmienic' platforme; systemowa; i
przejs'c' na LINUX-a.
Poszukuje dobrej i stabilnej dystrybucji Linux-a (na iMAC-i) na której
be;da równiez. w miare stabilnie pracowa?y programy z grupy WIN4LIN czy
MVWARE do emulacji Windowsa i jego programów.
Moim celem jest powolne przestawianie m?odziez.y z korzystania z
pirackich wersji oprogramowania na legalne i bezp?atne lub niewiele
kosztuja;ce tak samo uz.yteczne oprogramowanie. Gdybym mia? w szkole
PC-ty nie by?o by to problemem, lecz musze; sie; dopasowac' do tego co
mam - a wie;c do MAC-ów. Staram sie; tu jednoczes'nie pogodzic' to, z.e
m?odziez. ma PC-ty, a wie;c dystrybucja musi pracowac' na tych
komputerach, i jednoczes'nie by by?a taka tez. dystrybucja na MAC-a,
poza tym ze wzgle;du na to, z.e niewiele osób korzysta w tym s'rodowisku
z Linuxa, przekonywanie ich o s?usznos'ci pracy na oprogramowaniu
sprawiaja;cych problem juz. przy instalacji mija?o by sie; z celem -
musi to byc' jednoczes'nie dystrybucja prosta w instalacji - np. jak
Mandrake - a jes'li istnieje to dlaczego nie mia?aby to byc' dystrybucja
w?as'nie POLSKA.
Poniewaz. nie znam jeszcze Waszego produktu, pisze; tego Mail-a by
spytac' Was Twórców czy ten Linux spe?nia te oczekiwania.
Bardzo prosze; o odpowiedz'.
Z powaz.aniem
Krzysztof Skulski