dot PLD

Jacek Konieczny jajcus at pld.org.pl
Thu Dec 26 13:38:50 CET 2002

On Thu, Dec 26, 2002 at 11:51:33AM +0100, Skulski Krzysztof wrote:
> Serdecznie witam.
> Jestem nauczycielem informatyki, mam w szkole iMAC-i (G3) system MAC-OS
> i mam zamiar to zmienic', a dok?adniej zmienic' platforme; systemowa; i
> przejs'c' na LINUX-a.
> Poszukuje dobrej i stabilnej dystrybucji Linux-a (na iMAC-i)
Czy PLD jest dobre i stabilne na iMACu musisz po prostu sprawdzić

> na której
> be;da równiez. w miare stabilnie pracowa?y programy z grupy WIN4LIN czy
> MVWARE do emulacji Windowsa i jego programów.
To raczej jest niemożliwe. WIN4LIN, ani VMWare nie emulują procesora
więc nie umożliwią uruchamianie systemów przygotowanych na procesory
Intala na innej architekturze (np. na G3). I to niezależnie od systemu
operacyjnego w jakim się będzie próbowało te programy uruchomić.

Pozdrowienia,
        Jacek Konieczny