pld

Jacek Chojak jacekchojak at wp.pl
Fri Jul 12 21:19:30 CEST 2002

Jestem Polakiem.Mieszkam we wloszech od 5 lat.Ostatnio znalazlem
wasza strone w sieci i zainteresowalem sie pld.Podobaja mi sie
wasze zalozenia.Mam nowego kompa na ktorym mam RedHata.Oraz
starego i386 w piwnicy.Niedawno kupilem do niego  uzywany cd rom.
Jestem gotow promowac pld tutaj.Nie mam nagrywarki wiec nagranie
plytki jest nič mozliwe.Bardzo prosilbym o nagranie mi plytki z
pld i przeslanie jej.tzw.za zaliczeniem.Pokryje koszt nosika
przesylki itp.
Oraz cos doloze.
Bardzo prosze o odpowiedz.