instalator PLD - feature request

Michal Moskal malekith at pld-linux.org
Thu Jul 25 12:57:25 CEST 2002

On Tue, Jul 23, 2002 at 12:54:50PM +0200, Marcin Stepnicki wrote:
> Hello.
>
> Widzieliście może instalator nowego Mandrake (cii... nie krzyczeć :))?
> Jest tam taka opcja pozwalająca na zapisanie na dyskietce konfiguracji
> wybranych pakietów. Jeżeli później instaluje się dystrybucję na
> następnym komputerze, wystarczy włożyć dyskietkę i będziemy mieli ten
> sam zestaw. Miłe, nieprawdaż?

W shellu save-config, lub w menu "Save config to diskette" (albo coś
około tego). Potem load-config. Zapisywane jest znacznie więcej niż sama
konfiguracja pakietów. Jeśli nie partycjnowałeś dysku ręcznie
(ui-parted2 lub fdiskiem) a automatycznie, to powinno się zainstalować
out of the pudełko drugi raz.

> Chciałbym jeszcze do tego móc dograć wybrane przeze mnie pliki (np
> /etc/X11,XF86Config i duużo innych) i w ten sposób łatwo instalować
> system na większej ilości komputerów.

Hmm... chyba dobry pomysł.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h