"wspolpraca"

PeeMs mistrzuu1 at wp.pl
Wed Jul 31 17:12:54 CEST 2002

z tego co widze , to wlasnie wy nie jestescie dobrymi developerami, juz wyjasniam czemu

po 1 dewiza open source w stosunku do waszej dystrybucji mija sie z celem,
dlatego poniewaz kod OPEN SOURCE jest powszechnie dostepny, a ja nstaram sie juz od pieciu listow uzyskac do niego dostep a wy pytacie mnie o konkrety,
tym samym lamiac napiasanym przez sie bie regulami w ktorym jest napisane ze kazdy robi to co chce , wiec po kiego wała pytacie mnie co zamiezam zmieniac? skoro jest to moja prywatna sprawa?

zycze powodzenia,  w waszej dystrybucj(szkoda ze mi nie bedzie dane w niej uczestniczyc:(()