"wspolpraca"

Artur Frysiak wiget at pld.org.pl
Wed Jul 31 17:22:40 CEST 2002

On Wed, Jul 31, 2002 at 05:12:54PM +0200, PeeMs wrote:
> po 1 dewiza open source w stosunku do waszej dystrybucji mija sie z
> celem, dlatego poniewaz kod OPEN SOURCE jest powszechnie dostepny, a
> ja nstaram sie juz od pieciu listow uzyskac do niego dostep a wy
> pytacie mnie o konkrety, tym samym lamiac napiasanym przez sie bie
> regulami w ktorym jest napisane ze kazdy robi to co chce , wiec po
> kiego wała pytacie mnie co zamiezam zmieniac? skoro jest to moja
> prywatna sprawa?

Cały kod jest dostępny przez anonimowy dostęp przez cvs.
Informacje jak korzystać anonymous cvs znajdziesz na
http://www.pld.org.pl/.

Gdy już będziesz miał jakieś _konkretne_ zmiany to podeślij je w postaci
łatek (patch) wygenerowanych programem diff na feedback at pld.org.pl.

Pozdrawiam i życzę powodzenia w hackowaniu Open Source.
--
Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/