"wspolpraca"

Blues blues at ds6.pg.gda.pl
Wed Jul 31 17:39:57 CEST 2002

On Wed, 31 Jul 2002, PeeMs wrote:
> z tego co widze , to wlasnie wy nie jestescie dobrymi developerami, juz
> wyjasniam czemu

Masz prawo do każdej opinii na nasz temat. My mamy też do każdej na twój
temat...

> po 1 dewiza open source w stosunku do waszej dystrybucji mija sie z
> celem, dlatego poniewaz kod OPEN SOURCE jest powszechnie dostepny, a ja
> nstaram sie juz od pieciu listow uzyskac do niego dostep

Przecież jest powszechnie i publicznie dostępny.
Źródła w postaci src.rpm są na naszym ftp-ie. Jeżeli tego ci mało to jest
też anonimowy dostęp do naszego cvs-u. Nawet po www. Czego chcesz więcej??

> a wy pytacie mnie o konkrety, tym samym lamiac napiasanym przez siebie
> regulami w ktorym jest napisane ze kazdy robi to co chce , wiec po kiego
> wała pytacie mnie co zamiezam zmieniac? skoro jest to moja prywatna
> sprawa?

Chcesz robić? To zrób i następnym razem podeślij poprawki w formie patcha.
Gwarantuje ci, że jeżeli będą poprawne to osobiście je włączę z informacją
przez kogo zostało to zrobione. Jeżeli się okaże, że robisz porządne
rzeczy - dostaniesz dostęp i sam zaczniesz włączać następne poprawki. Co w
tym dziwnego, że nie chcemy, żeby każdy człowiek z ulicy grzebał w tym co
robimy i niejednokrotnie z czego żyjemy??

> zycze powodzenia, w waszej dystrybucj(szkoda ze mi nie bedzie dane w
> niej uczestniczyc:(()

...i to będzie tylko i wyłącznie twój wybór.