"wspolpraca"

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Wed Jul 31 17:30:29 CEST 2002

On Wed, 31 Jul 2002, PeeMs wrote:

> z tego co widze , to wlasnie wy nie jestescie dobrymi developerami, juz wyjasniam czemu
>

> po 1 dewiza open source w stosunku do waszej dystrybucji mija sie z
> celem, dlatego poniewaz kod OPEN SOURCE jest powszechnie dostepny, a ja
> nstaram sie juz od pieciu listow uzyskac do niego dostep a wy pytacie
> mnie o konkrety, tym samym lamiac napiasanym przez sie bie regulami w
> ktorym jest napisane ze kazdy robi to co chce , wiec po kiego wała
> pytacie mnie co zamiezam zmieniac? skoro jest to moja prywatna sprawa?
>
> zycze powodzenia, w waszej dystrybucj(szkoda ze mi nie bedzie dane w
> [...]

Mi też bardzo szkoda że nie rozumiesz że nie tworzymy żadnego TWA
(Towarzystwa Wzajemnej Adoracji) tylko grupę która realizuje konkretne
cele techniczne.
Jak na razie wykazałeś tylko tyle, że od strony tecnicznej albo sie wogóle
nie nadajesz do tego albi jeszcze sie do tego nei nadajesz i to nie tylko
od strony czysto tecnicznej ale i emocjonalnej (*udawanie* że się coś wie
o czymś takim mniejwiecej świadczy).

Tak czy inaczej drogi PeeMs (że też nie masz odwagi przedstwić się z
imienia i nazwiska .. wstydisz sie czegoś ?) zasoby PLD są od samego
początku dosepne publicznie. To że ich jeszcze nie znalazłeś można
wyjaśnić *tylko* tym, że ich nie szukałeś (nie wiem w sumie po co wogóle
pisałeś te listy ..).

kloczek