pomocy

Marcin Hołubiak mholubiak0 at poczta.onet.pl
Thu May 2 17:28:51 CEST 2002

Witam.
Na wstepie chciał bym serdecznie pozdrowic wszystkich linuksieży.
posiadam linuxa od niedawna i jeszcze mam troche kłopotów z nim ale jakoś sobie radzę.jedyny problem jaki mnie gnębi to to że nimam dzwieków na linuksie i niepotrafie skompilować jądra pod typ karty jaką posiadam.
jeżeli można to prosił bym o jakieś wskazówki na ten temat.
posiadam płytę główną zintedrowaną z karta dzwiękową (sis7012).Nigdzie nie mge znaleźć sterownikó do tego rodzaju karty.A chciał bym wkońcu suyszec jak to chodzi.
W moich poszukiwaniach nadknołem sie na sterowniki do (sis7018) ale nie działaja.
Zgóry dziekuje za pomoc i wyrozumiałość dla żółtodzioba.
Pozdrawiam Marcin.

--
Encyklopedia multimedialna w prezencie!
http://www.e-mail.onet.pl