pomocy

Michal Moskal malekith at pld-linux.org
Fri May 3 16:28:13 CEST 2002

On Thu, May 02, 2002 at 05:28:51PM +0200, Marcin Hołubiak wrote:
> Witam.
> Na wstepie chciał bym serdecznie pozdrowic wszystkich linuksieży.

Co prawda nie wiem co to jest linux-ksiądz...

> posiadam linuxa od niedawna i jeszcze mam troche kłopotów z nim ale jakoś sobie radzę.jedyny problem jaki mnie gnębi to to że nimam dzwieków na linuksie i niepotrafie skompilować jądra pod typ karty jaką posiadam.
> jeżeli można to prosił bym o jakieś wskazówki na ten temat.
> posiadam płytę główną zintedrowaną z karta dzwiękową (sis7012).Nigdzie nie mge znaleźć sterownikó do tego rodzaju karty.A chciał bym wkońcu suyszec jak to chodzi.
> W moich poszukiwaniach nadknołem sie na sterowniki do (sis7018) ale nie działaja.

...ale takie pyatnia można kierować na pld-users-pl at pld.org.pl (zapisy:
pusty email pod pld-users-pl-subscribe at pld.org.pl), być może spotka się
ono z odpowiedzią.

> Zgóry dziekuje za pomoc i wyrozumiałość dla żółtodzioba.

N/p ;)

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h