Polski Linux dla Polakow?

Arkadiusz Miskiewicz misiek at pld.ORG.PL
Wed May 8 09:48:13 CEST 2002

Ziemowit Laski <zlaski at apple.com> writes:

> Zerknalem na witryne
>
>     http://www.pld.org.pl/
>
> i nie moglem oprzec sie checi napisania chocby krotkiej notki po
> ujrzeniu nastepujacej perelki:
>
>     PLD is a Linux distribution made mainly in Poland and by Poles.
>
> Wrecz cudowna mieszanka szowinizmu i nadwislanskich kompleksow.  No i
> oczywiscie zwyklej glupoty.  Systemy typu Linux czy FreeBSD sa
> przeciez owocem wspolpracy wielu ludzi na calym swiecie.
kernel i poszczególne pakiety z osobna owszem ale nie dystrybucja
Linuxa o nazwie PLD (a tu przecież wyraźnie pisze ,,distribution'').

> No i skoro
> Wasz Linux jest tylko dla Polakow, proponowalbym zmienic nazwe na
> ENDEK LINUX. :)
Nie jest. Nie wiem dlaczego tak Ci się wydaje.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr