Polski Linux dla Polakow?

Michal Moskal malekith at pld-linux.org
Thu May 9 16:50:47 CEST 2002

On Wed, May 08, 2002 at 03:40:15PM -0700, Ziemowit Laski wrote:
> Pomijajac fakt ze to nie _ja_ powinienem tutaj zadawac sobie trud (temat
> na
> odrebna dyskusje nt. marketingu), doprawdy nie wiem "gdzie i jak" mam
> sie "przygladac" temu "co i jak" robicie.  Poza tym, nadal nie wiem
> DLACZEGO
> to robicie. :)  Na jednej z Waszej stron znalazlem nastepujacy fragment:
>
>    How is PLD different from other Linux distributions?
>
>    In PLD one does, what one needs, or wants to do. This simple fact,
> multiplied by
>    number of developers involved, gives good picture how does PLD look
> [...]

Na tej samej stronie ( http://www.pld-linux.org/Concept.html , zakładam,
że o tą chodzi) jest wypunktowane kilka różnic, wad, zalet etc. A, że
marketing u nas kuleje (,,kompetentni informatycy'' mają często słabe
pojęcie na ten temat), to tak jakoś niemrawo wyszło.

A tak btw to z www.pld.org.pl trzeba coś zrobić...

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h