Kernele 2.4 i pytanie o opiekunów pakietów

Arkadiusz Miskiewicz arekm at pld-linux.org
Sat Nov 9 15:02:57 CET 2002

Tomasz Mrugalski <thomson at klub.com.pl> writes:

> Ogólnie PLD zrobiło na mnie dobre wrażenie, chociaż niektóre
> rzeczy są strasznie zaniedbane.
To wina prób wydania 1.0.

> Panowie i Panie - niedługo
> wyjdzie kernel 2.6, a PLD nie ma wsparcia dla 2.4...
W /people/cieciwa oraz na ftp.nest.pld.org.pl są pakiety
z kernelem 2.4 i okolicami.

> Teraz cześć 2: Opiekunowie pakietów
>
> No cóż - do elegancji debiana jeszcze sporo.
> Zdaje sobie sprawe, że to projekt w zupełnie innej skali.
> W kilku pakietach zauważyłem troche niedoróbek.
> Jak można sprawdzić, kto jest opiekunem paczki?
Nie ma czegoś takiego jak opiekun pakietu w PLD. Każdy
robi to co chce, jeśli się znajdzie błędy to trzeba
je złgosić w http://bugs.pld.org.pl/.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm at sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux