Instalator PLD

Michal Wisniewski michal.wisniewski at mzg.com.pl
Fri Oct 4 07:35:37 CEST 2002

Witam,

Mam pytanie dot. instalatora PLD (tego nazwanego "PLD Anti-interactive
Installer"). Mam w systemie dwa dyski /hda i /hdb. Na /hda1 jest Win98,
ktory chcialbym zachowac. Linuxa planuje zainstalowac na /hdb. W instrukcji
instalatora wyczytalem, ze jego uzycie moze wykasowac wszystkie dane na
dyskach... Czy rzeczywiscie jest to tak niebezpieczne? Potrafie sie
obchodzic z fdiskiem (i prawdopodobnie z parted). Czy instalator moze sam
zniszczyc moja partycje /hda1 ?
I drugie pytanie. Domyslnym loaderem systemu jest lilo czy grub? Czy w
trakcie instalacji pada pytanie gdzie go zainstalowac? - chcialbym go miec
na /hdb1 a na /hda dodatkowego bootmanagera?

Pozdrawiam
Michal Wisniewski

---
Michał Wiśniewski
PGNiG S.A. w Warszawie
Oddział Mazowiecki Zakład Gazowniczy "Gazownia Warszawska"