Bledy ?

Michal Moskal malekith at pld-linux.org
Mon Oct 14 20:44:27 CEST 2002

On Mon, Oct 14, 2002 at 08:37:02PM +0200, ahojgm wrote:
> Instalowalem PLD najpierw z pakietami profilu base i jego ponizszy
> problem nie dotyczy
> otoz instalacja z profilu stacja robacza z KDE i stacja... z Gnome nie
> dziala mi pcmcia, tj. wszystko sie instaluje przez siec, ale po
> restarcie podczas podnoszenia sie systemu widac komuniaty typu
> can't load module ds.*costam resurce is busy
> i nie slychac pikania a interfejs eth0 sie nie podnosi
> Dopiero po sciagnieciu tarballa z pcmcia.sourceforge.net i kompilacji
> wszystko zaczyna dzialac.
> to tyle odnosnie pcmcia

Profil instalcji nie ma raczej nic wspólnego z pcmcia. Jesteś pewny, że
instalowałeś tym samym instalatorem? W szczególności, z kiedy był
instalator, w którym nie działało?

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h