Bledy ?

ahojgm ahojgm at poczta.onet.pl
Mon Oct 14 20:37:02 CEST 2002

Witam!
Od dosyc niedawna uzywam PLD (bodajze od 15 dni) i musze przyznac, ze
sprawuje sie nadzwyczaj dobrze (przesiadka z Mdk) nareszcie lsmod nie
zajmuje mi dwoch stron w xtermie, a ps prawie miesci sie na jednej :)
poza tym POLDEK rzadzi !!!

Chcialbym jednak zwrocic uwage na jedna (lub kilka - moze sobie cos
jeszcze przypomne podczas pisania :)) spraw, zaznaczajac od razu ze
jestem poczatkujacym urzytkownikiem linuxa (od grudnia 2001) i byc moze
sie myle (w takim wypadku przepraszam za zasmiecanie maila)

Instalowalem PLD najpierw z pakietami profilu base i jego ponizszy
problem nie dotyczy
otoz instalacja z profilu stacja robacza z KDE i stacja... z Gnome nie
dziala mi pcmcia, tj. wszystko sie instaluje przez siec, ale po
restarcie podczas podnoszenia sie systemu widac komuniaty typu
can't load module ds.*costam resurce is busy
i nie slychac pikania a interfejs eth0 sie nie podnosi
Dopiero po sciagnieciu tarballa z pcmcia.sourceforge.net i kompilacji
wszystko zaczyna dzialac.
to tyle odnosnie pcmcia

jeszcze jedno w evolution w menu narzedzia->ustawienie poczty klikam na
to i... aplikacja przerwala dzialanie z powodu bledu naruszenie ochrony
pamieci etc.

nie wiem czy to wasz blad czy ximian'a czy poprostu moj sprzet.

Dziekuje za wysluchanie i bede pisac jakbym znalazl cos jeszcze
<wazelina>
PS. Gratuluje wszystkim tworcom pomyslu na PLD i wykonania kupy dobrej
roboty zycze dalszych sukcesow i upragnionej PLD 1.0 Relase (bez
Candidate)
</wazelina>