Prosba

Marteen marteen at go2.pl
Fri Oct 25 15:49:13 CEST 2002

Witam

Mam takie pytanie
Potrzebuje modul ip_masq_dplay.o dla kernela 2.2.22-3 /direct play do grania na sieci zza routera/
W poprzednich wersja kernela do 2.2.21 (?) moglem go normalnie skompilowac, teraz mi sie to nie udaje
Czy moglibyscie mi wyslac gotowy modul? Czy moglibyscie go dolaczac przy aktualizacjach?

Odnosnie PLD: podoba mi sie. Bawilem sie SUSE, RedHatem, ale PLD mi sie bardzo podoba w wykorzystaniu
go na routerze i serwerku.

Pozdrawiam caly zespol

Marcin