PLD... i co dalej ???

Grzegorz themonter at o2.pl
Wed Apr 16 00:33:03 CEST 2003

Witam,
Chciałbym się zorientować czy zostanie stworzony jakiś tutor dla początkujących urzytkowników PLD, jak na razie jadę na windows'ie a chcę się  przeżucić na Linux'a. I nie wiem jak poprawnie zainstalować PLD. Kiedyś instalowałem RedHat'a ale coś mi nie poszło i wogóle jak uruchomić serwery X (chyba tak się to nazywa - ten tryb graficzny). Na pewno takie opisy pomogły by wielu lamerom (np. mnie), bo windoza jush mnie do szału czasem doprowadza.
Może polecicie chociaż jakieś książki, wersja papierkowa czasem dużo daje jak się ma kompa "zimnego".

thx,pzr Grzegorz