Tematy PLD

Paweł Gołaszewski blues at ds.pg.gda.pl
Sat Apr 26 14:43:54 CEST 2003

On Fri, 25 Apr 2003, Boski Cinek wrote:
> [...]
> wszystkim jakos poradzilem i jestem juz prawie zadowolony z mojego PLD.
> Pozostala mi jeszcze kwestia automatycznego wylaczania kompa po
> komendzie "poweroff", ale tutaj nie mam zielonego pojecia jak to zrobic.
> Dziwne jest to, ze u mojego kolegi dziala to bez problemu, a u mnie
> dzialalo na RedHatowych jadrach. Moja plyta glowna to ASUS CUSL2. Jezeli
> masz jakies sugestie to bylbym zobowiazany (obejdzie sie bez kompilacji
> jadra?A!To chyba nie jest kwestia APM, bo mam poustawiane
> (apm_poweroff=1 itd.). Ale nie o tym chcialem pisac, to tylko tytulem

Zapraszamy z pytaniami na listy użytkowników PLD:
pld-users-pl-subscribe at pld.org.pl

> [...]
> narzedzi konfiguracyjnych, automnatycznego wykrywania sprzetu itd.), ale
> chyba warto sie juz zajac tworzeniem "wizerunku" PLD, bo wiadomo, ze
> ladne rzeczy przyciagaja uzytkownikow:-D (klasyczny przyklad to
> MacOS-piekny system). Stworzylem w wolnej chwili czesc tematu, mojej
> propozycji co do wygladu duetu PLD-KDE. Brakuje w nim jeszcze kilku
> istotnych rzeczy (np. Splashscreena, wlasnego tematu do GTK itp.), ale
> chce poznac twoja opinie na ten temat-czy warto zebym sie tym zajmowal,
> czy jestescie zainteresowani moim pomyslem.

Jesteśmy bardzo zainteresowani.
To jest temat na listę developerów, jeżeli masz ochotę na współpracę.

pld-deve-pl-subscribe at pld.org.pl

> [...]
> namawianiu opiekunow roznych projektow o umieszczanie pakietow do PLD
> (na dzien dzisiejszy sie z tym nie spotkalem, nawet na polskich
> stronach-np. Kadu) na swoich stronach przez osoby ktore tworza pod PLD
> te paczki. Jezeli dzisiaj zajmiecie/zajmiemy sie promocja PLD to jest
> szansa, ze kiedy wreszcie polski rzad sie obudzi i zobaczy wolne
> oprogramowanie to PLD rowniez zostanie dostrzezone i zamiast pompowac
> kase w zagraniczne dystrybucje wspomoze (rowniez finansowo) rozwoj PLD.
> Ale patrzac na obecna sytuacje w naszym kraju, wydaje mi sie, ze to o

Wszystko fajnie, tylko ktoś się tym musi zająć - samo się nie zrobi.
PLD-Team jest mały i nie ma takiej otoczki zainteresowanych jak choćby
Debian, w związku z tym ta działka szwankuje. Tak samo jak stona www też
nie bardzo żyje...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski