pytanie o wspolprace

jgajda at ewspa.edu.pl jgajda at ewspa.edu.pl
Mon Apr 28 10:17:03 CEST 2003

Witam!

     Mam byc moze dziwne pytanie ale jak to mowia "kto pyta nie
     bladzi".
     Jestem fanem linuxa i wolnego oprogramowania wogole, staram sie
     uzywac freewerowych programow do wszystkich zastosowan. Jestem w
     o tyle komfortowej sytuacji ze posiadam staly dostep do
     internetu, (SDI bo SDI ale zawsze) ale wielu moich znajomych jest
     w gorszej sytuacji, poniewaz maja modemy albo nie maja dostepu do
     sieci wogole. Sadze, ze nie jest to problem tylko moich
     znajomych....
     Robilem rozeznanie "polskiego rynku oprogramowania" i nie
     znalazlem zadnego serwisu, ktory oferowalby po przystepnych
     cenach sprzedarzy nosnikow z linuxami i innym darmowym
     oprogramowaniem.
     Wraz z kilkoma znajomymi postanowilismy, w celu propagowania
     tegoz oprogramowania, sprobowac "rozkrecic" serwis, ktory
     zajmowalby sie rozpowszechnianiem i sprzedaza nosnikow z
     dystrybucjami linuxa. W tym celu zwracam sie do Panstwa z pytaniem
     czy nie bylibyscie zainteresowani wspolpraca z nami.
     Chodzi nam glownie o "zalecenia" w doborze wersji, rodzaju
     pakietow czyli ogolnie mowiac o autoryzacje, poniewaz wiem ze
     "inni" dystrybutorzy (czyli czasopisma "fachowe") o taka
     autoryzacje nie zabiegaja i dostarczane przez nich wersje sa
     przestarzale i moga byc powodem "klopotow" szczegolnie dla
     poczatkujacych "zapalencow" linuxa.
     Sprzedaz tychze nosnikow bedzie oczywiscie prowadzona po
     "sensownych" cenach (cena nosnika, nadruku na cd, a takze
     minimalny narzut aby finansowac nasza dzialalnosc).
     Jezeli uwazacie, ze tego rodzaju uslugi moga byc korzystne i
     potrzebne w celu promocji i rozpowszechniania linuxa oraz PLD to
     bardzo prosze o kontakt z nami...

     Z gory bardzo dziekuje.

--
Z powazaniem,