pytanie o wspolprace

Paweł Gołaszewski blues at ds.pg.gda.pl
Mon Apr 28 16:04:26 CEST 2003

On Mon, 28 Apr 2003 jgajda at ewspa.edu.pl wrote:
>      Mam byc moze dziwne pytanie ale jak to mowia "kto pyta nie bladzi".
>      Jestem fanem linuxa i wolnego oprogramowania wogole, staram sie
>      uzywac freewerowych programow do wszystkich zastosowan. Jestem w o
>      tyle komfortowej sytuacji ze posiadam staly dostep do internetu,
>      (SDI bo SDI ale zawsze) ale wielu moich znajomych jest w gorszej
>      sytuacji, poniewaz maja modemy albo nie maja dostepu do sieci
>      wogole. Sadze, ze nie jest to problem tylko moich znajomych....
>      Robilem rozeznanie "polskiego rynku oprogramowania" i nie znalazlem
> [...]

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że macie ochotę rozpowszechniać PLD. Nie mamy
nic przeciwko, a wręcz przeciwnie. Oby tak dalej.

Informacje o nowych wydaniach PLD pojawiają się na listach mail-owych PLD.
Aktualne oficjalne wydanie to 1.0 Ra, niedługo pojawi się 1.1, będące
zebraniem aktualizacji dla Ra.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski