404 apaczowe w PLD

MaXxX maxxx at rpg.pl
Sun Feb 9 13:56:32 CET 2003

Witam.

Dowiedziałem się, że występująca na wielu serwerach "domyślna" strona
404 Apacza, z białym tłem i napisami po polsku i angielsku, jest częścią
dystrybucji PLD.

Kto ją stworzył, że zapytam? Bo występujące na niej dwie ikonki flag,
polskiej i angielskiej, zostały wzięte (bez zezwolenia!) z mojej dawno
nie istniejącej strony domowej, zapewne wiele lat temu. I dlatego mają
brzydką niebieską obwódkę, bo pasowały do strony o tle #30A0E0.

Chciałbym w takim razie poprosić o usunięcie ich z przyszłych
dystrybucji - już mniejsza o moje prawa do obrazków, bo mi nie zależy
tak naprawdę, ale te niebieskie śmiecie naprawdę nie pasują :)  Już
wolę, jeżeli sobie zażyczycie, poprawić je żeby tej śmieciatej obwódki
nie miały :)

--
What can't be cured must be endured.
 |\  /|      \~~~/     \~~~/   WWW: http://none :(