404 apaczowe w PLD

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Mon Feb 10 00:44:33 CET 2003

tOn Sun, 9 Feb 2003, MaXxX wrote:

> Witam.
>
> Dowiedziałem się, że występująca na wielu serwerach "domyślna" strona
> 404 Apacza, z białym tłem i napisami po polsku i angielsku, jest częścią
> dystrybucji PLD.
>
> Kto ją stworzył, że zapytam? Bo występujące na niej dwie ikonki flag,
> polskiej i angielskiej, zostały wzięte (bez zezwolenia!) z mojej dawno
> nie istniejącej strony domowej, zapewne wiele lat temu. I dlatego mają
> brzydką niebieską obwódkę, bo pasowały do strony o tle #30A0E0.
>
> Chciałbym w takim razie poprosić o usunięcie ich z przyszłych
> [...]

IIRC ikonki były wzięte skąś z zagranicy. Było tam ponoć więcej flag ale
pierwotny adres uległ zapomnieniu (chcieliśmy wrzucić tego więcej).
Jeżeli nawet jesteś ich autorem to czy to co wykonałeś opublikowałeś
gdzieś na jakiej jest to licencji ? Jeżeli nie to w sumie nie za bardzo
możesz mieć pretensje (nawet jeżeli) czy ktoś sie Ciebie pytał (poprostu).
Mówiąc wperost: czy i z jakis względów nie możemy tego redystrybuować ?

Druga sprawa, ze zainteresowani jesteś takze pozostałymi flagami.

kloczek