404 apaczowe w PLD

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Tue Feb 11 21:54:45 CET 2003

On Tue, 11 Feb 2003, MaXxX wrote:

> We wtorek, 11 lutego 2003, o 01:17, Tomasz Kłoczko skonstruował ni
> mniej, ni więcej, tylko to:
>
> (... ech, aż się odpisywać precyzyjnie nie chce.)
>
> Facet, albo kup sobie nowe patrzałki, albo pozostaw odpowiadanie na
> maile pod feedback@ komuś innemu, co..?
>
> Od samego początku mi odpowiadasz, że nie mam "praw" się "domagać"
> czegokolwiek (choć Twoja znajomość prawa jest najwyraźniej mizerna),
> podczas gdy nawet JEDNYM słowem się niczego nie "domagałem"!

Najwyraniej nie przeczytałeś uważnie tego co napisam bo w tym co napisaem
nie ma nigdzie niczego takiego.

> Po prostu
> spokojnie i na luzie zaproponowałem, że skoro grafika jest moja (choć
> niestety jedynym dowodem na to są rezydujące na moim dysku pliki z tymi
> flagami datowane na 98 rok, i te piksele niebieskie) to wam ją OSOBIŚCIE
> POMOGĘ WYMIENIĆ NA BARDZIEJ PASUJĄCĄ bo te niebieskie obwódki to syf!!
>
> A w odpowiedzi mam udowadnianie mi iż niczego nie mogę się domagać.

Niczego Ci nie udowaniałem. Najwyrażniej odniosłeś w tej kwestji jakieś
wrazenie że tak w istocie było co mozesz stwierdzić spokojnie czytajac
jeszcze raz to co juz napisałem.

> Oczywiście że nie mogę, wiem o tym. Gdybym się uwziął, to mógłbym
> powoływać świadków, znajomych sprzed lat którzy widzieli rozwój tej
> mojej dawnej strony - ale kurde nie róbmy tu przedszkola i farsy
> jakiejś!
>
> Ale skoro koniecznie chcesz dowodów, to proszę bardzo, postawię to stare
> badziewie na widoku na chwilę:
> http://maxxx.is-a-geek.org/lame_old_site
> - wszystkie animowane GIFy sklecone są GIF Construction Setem,
> - wszystkie datują się na 98 rok,
> - wszystkie mają niebieskie obwódki antialiasowe żeby do tła pasować.

Nie domagałem się zadnych dowodów. Znowu jakieś nieporozumienie.
Napisałem, że domagać isę mozesz wogóle czegokolwiek o ile rzeczywiscie
jesteś autorem tych zasobów na co sam stwiedzasz pzrekonujacych dowodów
nie masz. Wobec tego, że owych dowodów nie masz (a mogłoby być nim np.
podpis w nagłówku samego gifa) i zdajesz sobie sprawę z tego to nie
rozumiem nadal o co masz pretensje i co chcesz ososiagnąć.

> Poza tym nawet gdybym nie miał ani pół dowodu, to grafiki która NIE była
> opatrzona "bierzcie i kopiujcie z tego wszyscy" się NIE BIERZE. Zresztą,
> gdybym to nie ja był jej autorem, to jaki miałbym interes do Was pisać i
> o cokolwiek się pluć? Hę?

Mnie się o to nie pytaj. Powodów może być conajmniej jeszcze setka innych.
Conajmniej część z nich bedzie odnoisić się do tego co ktoś moze sobie
ubaduerać. Nie próbuję w tym momencie bynajmniej pzrez to powieidzieć, że
cos takwigo właśnie jest w Twoim przypadku niemniej nadal nie wiem o co
Ci konkretnie chodzi :>

> Przedtem zatem proponowałem wymianę. Ale skoro w odpowiedzi mam
> bezczelność, to teraz już jednoznacznie proszę o zdjęcie tych grafik ze
> stron dystrybuowanych w PLD - albo... albo nic, bo nie będę o głupie
> GIFy nikogo ciągał po sądach, co najwyżej zadbam o to, żeby ludzie
> wiedzieli, jak autorzy PLD szanują cudzą własność.

Nawet gdybym chciał to nie mogę już tego zrobić. Te materiały są
rozprowadzane od ca~ trzech lat. Korekta tego jest juz fizycznie
niemożliwa.
Po drugie: o jakiej bezczelności piszesz ?
Piszesz o naruszeniu praw autorskich. Tymczaesem powtórzę, że przecież
nikt w PLD nie prezentuje siebie jako autora tych materiałów.
Dokładnie tak samo napisałem Ci już dwa razy i w tej chwili piszę to
trzeci raz.

Po trzecie: dziwnie wyglada "propozycja" wymiany tych zasobów w sytuacji
kiedy się mówi o tym i czeka sie na coś (na co ?) zamiast poprostu
napisać "poprawione zasoby są tu a tu - jeżeli chcecie możecie sobie je
włączyć do tego co redystrybujecie".

Nadal masz pretensje o coś. Nada nie wiem o co.

kloczek