404 apaczowe w PLD

MaXxX maxxx at rpg.pl
Tue Feb 11 08:29:42 CET 2003

We wtorek, 11 lutego 2003, o 01:17, Tomasz Kłoczko skonstruował ni
mniej, ni więcej, tylko to:

(... ech, aż się odpisywać precyzyjnie nie chce.)

Facet, albo kup sobie nowe patrzałki, albo pozostaw odpowiadanie na
maile pod feedback@ komuś innemu, co..?

Od samego początku mi odpowiadasz, że nie mam "praw" się "domagać"
czegokolwiek (choć Twoja znajomość prawa jest najwyraźniej mizerna),
podczas gdy nawet JEDNYM słowem się niczego nie "domagałem"! Po prostu
spokojnie i na luzie zaproponowałem, że skoro grafika jest moja (choć
niestety jedynym dowodem na to są rezydujące na moim dysku pliki z tymi
flagami datowane na 98 rok, i te piksele niebieskie) to wam ją OSOBIŚCIE
POMOGĘ WYMIENIĆ NA BARDZIEJ PASUJĄCĄ bo te niebieskie obwódki to syf!!

A w odpowiedzi mam udowadnianie mi iż niczego nie mogę się domagać.
Oczywiście że nie mogę, wiem o tym. Gdybym się uwziął, to mógłbym
powoływać świadków, znajomych sprzed lat którzy widzieli rozwój tej
mojej dawnej strony - ale kurde nie róbmy tu przedszkola i farsy
jakiejś!

Ale skoro koniecznie chcesz dowodów, to proszę bardzo, postawię to stare
badziewie na widoku na chwilę:
http://maxxx.is-a-geek.org/lame_old_site
- wszystkie animowane GIFy sklecone są GIF Construction Setem,
- wszystkie datują się na 98 rok,
- wszystkie mają niebieskie obwódki antialiasowe żeby do tła pasować.

Poza tym nawet gdybym nie miał ani pół dowodu, to grafiki która NIE była
opatrzona "bierzcie i kopiujcie z tego wszyscy" się NIE BIERZE. Zresztą,
gdybym to nie ja był jej autorem, to jaki miałbym interes do Was pisać i
o cokolwiek się pluć? Hę?

Przedtem zatem proponowałem wymianę. Ale skoro w odpowiedzi mam
bezczelność, to teraz już jednoznacznie proszę o zdjęcie tych grafik ze
stron dystrybuowanych w PLD - albo... albo nic, bo nie będę o głupie
GIFy nikogo ciągał po sądach, co najwyżej zadbam o to, żeby ludzie
wiedzieli, jak autorzy PLD szanują cudzą własność.

--
Japanese T-shirt Collection: "Have a naked summer!"
 |\  /|      \~~~/     \~~~/   WWW: http://none :(