Zastosowanie komercyjne

Rafał the_koks at wp.pl
Fri Feb 21 09:12:25 CET 2003

Witam,
    jako że czas panowania Windows i cokwadransowych zawieszeń systemu
moja platforma ma już na szczęście za sobą, zwracam się z zapytaniem,
czy nie ma żadnych przeciwwskazań, aby zastosować dystrybucję PLD w
celach komercyjnych jako stację roboczą. Jeśli istnieje taka możliwość,
to czy wszystkie pakiety aplikacji mogą być używane bez ograniczeń
(czasowych, komercyjnych, widomo...), a jeśli nie, to w jaki sposób
zdobyć licencję i gdzie? Chodzi mi głównie o Linuksa jako podstawę i
GIMP-a + oprogramowanie do obsługi skanera i drukarki.
Proszę o możliwie szybki kontakt w tej sprawie. Pozdrawiam

                            Rafał