problem z instalacja

decoo kldec at infohandel.pl
Sun Jan 12 22:05:25 CET 2003

hej!
mam problem z instalacja... sciagnalem 3 obrazy iso i nagralem je oraz obraz bootowalnej plyty... plyta rzeczywiscie startuje... wykrywa cdrom, montuje go ale za zadna cholere nie chce uruchomic plyty instalacyjnej z tego powodu ze nie znajduje na niej jakiegos pliku spakowanego *.tar.bz, ktory nawiasem mowiac nie znajduje sie na pierwszej plycie... a tak przy okazji macie bardzo duzo martwych linkow na stronie.... moze cos z tym zrobicie?
pozdrawiam i mam nadzieje ze mi odpowiecie...
jestem pewien ze to ja cos robie nie tak ale co?
pozdrawiam jeszcze raz