Apahe i MySQL

Grzegorz Skiba g.skiba at poczta.fm
Mon Jan 13 08:19:11 CET 2003

Witam,

Zainstalowalem sobie PLD w miejsce mojego ulubionego Slackware i mam nadzieje, ze PLD stanie sie moja ulubiona dystrybucja. ;)
Ale do rzeczy. Mam problem z uruchomieniem serwerow Apache i MySQL.
Nie udalo mi sie tego znalezc w dokumentacji

Przy Apache:
Podczas startu nie moze sie odpalic, bo mod_ssl.c juz jest dolaczony. Wykomentowalem w /etc/httpd/http.conf linie, gdzie ten mod jest dodawany i nic. Tzn informacja ta sie nie pojawia, ale i serwer nie strtuje.
Co moge zrobic (moze jakis przyklad pliku http.conf), zeby to dzialalo.

MySQL:
Kiedy chce zainicjowac MySQLa poleceniem:
/etc/rc.d/rc3.d/S84mysql init
to sie przyczepia hostname, ze nie moze odczytac nazwy hosta i skrypt sie wywala.
Jezeli wpisac polecenie hostname -f, to pisze to samo, co podczas inicjowania MySQLa.

Przyznam sie, ze nazwe hosta i domeny wpisalem tylko podczas instalacji i nic w tym temacie nie mieszalem.

moje pytania:
Jak uruchomic te serwery?
Wystarczy jakis link do dokumentacji, bo sam tego nie moglem znalezc.

Z gory dziekuje i pozdrawiam
Grzegorz Skiba