Błąd

Tomasz Kłoczko kloczek at rudy.mif.pg.gda.pl
Mon Jan 13 08:52:46 CET 2003

On Mon, 13 Jan 2003, Łukasz Jenek wrote:

> Witam
> Nabyłem wraz z Linux+ PLD 1.0, i przy instalacji, ciągle w tym
> samym miejscu wyskakuje błąd na temat partycji. Jak odpalam
> fdisk, to przy tworzeniu partycji nie pokazuje się pytanie o
> ostatni cylinder, wcisnę: p, pokazuje jakieś błędy na dysku.

Ile dajesz za odgadnięcie jaki to błąd ?
Wogóle przeczytałeś choć te komunikaty o błędach ? Dotarło do Twojej
świadomości ich znaczenie czy porpstu przeszedłeś nad nimi fo potrządku
dziennego uznając że komunikaty o błędach są po to żeby je ignorować ?

> Automagiczny instalator też sie wykłada gdy wybiorę domyślne
> formatowanie i każę mu instalować system, jego komunikat mówi
> tylko że: "Something -coś tam- bad" i instalacja się wykłada.

Znou .. ile dajesz za odgadniecie tego "-coś tam-" ?
Wybacz ale telepatów w Polce trochę brak i akurar nie mam nikogo w okolicy
kto by miał tego typu umiejętności.

> Czyli ani ręcznie ani automatycznie nie idzie.

Spróbuj jeszcze instalować nie tylko z pomocą rąk czy (auto)magii ale
takze głowy ..

kloczek