Błąd

Łukasz Jenek lukasz.jenek at wp.pl
Mon Jan 13 08:24:33 CET 2003

Witam
Nabyłem wraz z Linux+ PLD 1.0, i przy instalacji, ciągle w tym
samym miejscu wyskakuje błąd na temat partycji. Jak odpalam
fdisk, to przy tworzeniu partycji nie pokazuje się pytanie o
ostatni cylinder, wcisnę: p, pokazuje jakieś błędy na dysku.
Automagiczny instalator też sie wykłada gdy wybiorę domyślne
formatowanie i każę mu instalować system, jego komunikat mówi
tylko że: "Something -coś tam- bad" i instalacja się wykłada.
Czyli ani ręcznie ani automatycznie nie idzie.
Mam Seagate 3.2 GB, dysk jest sprawny. Bardzo proszę o
informację na temat tego problemu.

Z góry dziękuję

Pozdrawiam
Łukasz Jenek