Mala sprawa

Michał erdi at interia.pl
Thu Jan 16 20:12:16 CET 2003

Nie wiem czy na dobry adres pisze z moim problemem...ale to jednyny jaki udalo mi sie znalesc w plikach PLD..
Mam taki problem..poniewaz uzywam modemu do polaczenia z internetem i chcialbym polaczyc sie tez i przez linuxa ale zabardzo nie wiem jak to skonfigurowac??..uzywam tylko konsooli...bo tu troche sie to rozni niz np. w redhacie...bo o nim to jakies info mam ale nic sie nie udaje..

Z gory dziekuje za pomoc..
pozdrawiam
Michał