pytanie

Paweł Gołaszewski blues at ds6.pg.gda.pl
Fri Jan 24 17:35:46 CET 2003

On Fri, 24 Jan 2003, kamil Maciejewski wrote:
>  Na wstepie (przepraszam za brak polskich liter, ale jak zapewne wiecie
>  czesto sa one beladnie interpretowane itp.) chcialem przyznac sie, ze
>  nie jestem doswiadczonym uzytkownikiem Linuxa, a o PLD wiem niewiele.
>  Wlasciwie to pisze ten list na prosbe mojego wspollokatora (akademik),
>  ktory z braku czasu (sesja) poprosil mnie o zadanie Wam pytania.
>  Ostatnio (a wlasciwie, to jedynie) zajmowalismy sie nauka obslugi Red
>  Hat'a (7.2, 7.3) oraz pochodnego mu Auroxa (8.0). Moj wspollokator
>  zaiteresowal sie PLD. Nie powiem abym nie byl mile zaskoczony
> [...]

Ten program to ... bash... albo jakikolwiek inny shell obsługujący
dopełnianie w ten sposób o jakim piszesz. Standardowo root dostaje przy
instalacji jako shell /bin/sh, który jest  /bin/sh -> ksh
I wbrew temu co napisano w Chip-Special NIE należy zmieniać tego
dowiązania na /bin/bash.
Najlepiej proszę zmienić root-owi shella na /bin/bash.

Z tego co tu widzę - pracujecie tylko na roocie, a to złe przyzwyczajenie.