pytanie

kamil Maciejewski kmaciejewski at fizpmkf1.fic.uni.lodz.pl
Fri Jan 24 16:34:36 CET 2003

 Na wstepie (przepraszam za brak polskich liter, ale jak zapewne wiecie
 czesto sa one beladnie interpretowane itp.) chcialem przyznac sie, ze nie
 jestem doswiadczonym uzytkownikiem Linuxa, a o PLD wiem niewiele.
 Wlasciwie to pisze ten list na prosbe mojego wspollokatora (akademik),
 ktory z braku czasu (sesja) poprosil mnie o zadanie Wam pytania. Ostatnio
 (a wlasciwie, to jedynie) zajmowalismy sie nauka obslugi Red Hat'a (7.2,
 7.3) oraz pochodnego mu Auroxa (8.0). Moj wspollokator zaiteresowal sie
 PLD. Nie powiem abym nie byl mile zaskoczony bezproblemowa instalacja i
 dzialaniem. Tu pojawia sie jednak jedno pytanie: czy istnieje mozliwosc
 zainstalowania w PLD (a jesli tak, to jak sie nazywa ten pakiet) programu,
 ktory po wpisaniu nawet jednej litery i podwojnym wcisnieciu "Tab"
 wyswietli wszystkie mozliwe komendy zaczynajace sie na te litere lub tym
 ciagiem znakow. Ja nie znam wszystkich komend, i czesto zapominam nowych,
 ktore gdzies tam zauwazylem i w innych systemach funkcja ta byla mi wielce
 przydatna. Dziekuje za czas poswiecony na przeczytanie tego listu i za ew.
 odpowiedz. Z wyrazami szacunku za poswiecenie i wytrwalosc w tworzeniu PLD
 i z zyczeniami powodzenia systemu na rynku... kamil Maciejewski