Dystrybucja PLD

Paweł Gołaszewski blues at ds6.pg.gda.pl
Fri Jan 24 17:38:46 CET 2003

On Fri, 24 Jan 2003 minusik at o2.pl wrote:
> Jestem uczniem trzeciej klasy Technikum Elektronicznego w Bydgoszczy. Od
> dłuższego czasu namawiam moich kolegów do instalowania LINUXa na swoich
> komputerach, jednak większość z nich nie może sie zdecydować między
> innymi dlatego, że chcieliby mieć system w pełni w języku polskim.
> Prosiłbym o udostępnienie PLD co w jakimś stopniu przyczyni się do
> zwiększenia popularności LINUXa.

http://www.pld.org.pl/ - na stronie są podane sposoby, w jaki można stać
sie posiadaczem PLD.
Najlepiej po prostu ściągnąć z ftp://ftp.pld.org.pl/ (lub jego mirrorów)
gotowe iso (aktualnie 4 płyty) i wypalić.
Lub kupić z jakąś gazetą (np. Chip special - UWAGA: tylko 3 płyty i DUŻE
błędy w opisie  w gazecie; tekstów z nami nie konsultowano, nawet nie
poinformowano o wydaniu).