prośba o pomoc

Grzegorz Kuzior grzegorz.kuzior at bitron.pl
Wed Jul 9 07:34:47 CEST 2003

Cześć wszystkim.
Mam na imie Marcin.Od pewnego czasu a dokładniej od 4 lat posiadam komputer.Miałem już zainstalowane praktycznie wszystkie mozliwe windowsy ale to jakaś paranoja a nie system.Bardzo was prosze , chciałbym przejść na Linuxa, tylko całkowicie niewiem od czego zaczać.Czytałem wasza strone kilka razy linijka po linijce
i nie bede ukrywał ze niewiele wiem o zagadnieniach dotyczacych Linuxa.Po przeczytaniu waszej strony stwierdziłem ze jestescie jedynymi ludzmi którzy pewnie mi wytłumaczą co i z czym skleić aby sobie zainstalować Linuxa i pracować na nim.Zaznacze tez ze dotej pory nie ściągałem zadnej z wersji bo poprostu niewiem co bedzi dobre na poczatek dla takiego laika w tym systemie jak ja.Jezeli nie sprawi wam to kłopotu i pomozecie mi od poczatku będe bardzo wdzieczny.Nie wyrabiam juz z windą.!!Tak apropo to niewiem czy mój sprzet nadaje sie nawet pod Linuxa.Po krótce:
1.płyta Procomp VCPGA - tylko tyle wiem sorki?
2.procesor Intel Celeron 666Mhz
3.karta grafiki Riva TNT M 64 32Mb
4.dysk Samsung 30 giga
5. dzwięk ALS 4000
6.CD Samsung i jakas cienka nagrywarka
Posiadam stałe łącze internetowe 128 kilo może to w czymś ułatwi sprawe niewiem?
Jeszcze raz prosze o pomoc , tylko taka jaka mieli byście udzielić uczniowi a nie koledze po fachu.

dziękuje i pozdrawiam.

jezeli bedziecie mogli odpowiedzieć to na adres  marcin.magda at interia.pl

jeszcze raz pozdrawiam.
marcin kućmierz.