odpalenie systemu PLD

Stanisław Kobiałka kostan at psm.gda.pl
Tue Jun 17 15:57:09 CEST 2003

Postanowiłem poznać (chociaż trochę ) Linuxa i ze względów językowych wybrałem dystrybucję PLD. I tu dla mnie zaskoczenie: nie mam żadnych problemów z instalacją (ostatnio instalowałem z sieci, a przedtem z CD), natomiast po zalogowaniu się jako administrator, mam na ekranie :
[root at pldmachine/root]#  ... i co dalej ? Nigdzie nie mogę znaleźć sensownego opisu postępowania , opis instalacji to przecież nie wszystko. Myślę, ż w tak poważnej witrynie powinny się znaleźć podstawy umożliwiające pracę i poznawanie systemu. Jeśli można, proszę o podanie wymaganej procedury postępowania.

                                         Z poważaniem

                                                         Stanisław Kobiałka